Jos Willemse Strategie/creatie Storytelling2025

‘Onder de naam Storytelling2025 creëerde ik online en offline communicatie, marketing en design voor Autoriteit Financiële Markten, ABN Amro, AkzoNobel, bol. com, Daimler Chrysler, De Klerk Vis Niekus, ELLE wonen, Elsevier, Fornix, HBO, werkgeversorganisatie Huis van het Werk, Heinz, IKEA, ING, KNAB Bank, KPN, LEERKRACHT, Libelle, MAGGY, NHN Match, NS, Nieuwe Revu, Politie, Provincie Noord-Holland, Quote Media, Rails, Reed Business, Sanoma Media, Shell, Talpa TV, Unilever, Wegener, Wereldhave en Wolters-Noordhoff/EPN. Drie mooie hoogtepunten: ‘Samen werken aan duurzaam werkgeverschap’ 60 werkgevers (35.000 werknemers) in Noord-Holland Noord hebben de focus op gezond rendement en gezonde werknemers in een continu veranderende wereld - opdrachtgever: werkgeversorganisatie Huis van het Werk - functie: hoofd communicatie + concept, design, content ‘Wereldwijd binnen 3 meter is er altijd iets van AkzoNobel’ Nieuwe identiteit en jaarverslag - opdrachtgever: AkzoNobel - functie: design / brand manager + concept, design, content ‘Join us, Join Shell’ Platform voor recruiting jonge professionals - opdrachtgever: Shell - functie: strateeg en creative director + concept, design, content Als strateeg, art director en ontwerper realiseerde en creëerde ik ook allerlei soorten magazines en publicaties voor diverse uitgevers, merken en organisaties zoals onder andere Sanoma, KPN, Elsevier, Libelle, Nieuwe Revu, ELLE, MAGGY, Rails, Quote Media en Wolters-Noordhoff. Ik won 2x een 1e prijs art direction magazines (Maggy) en een nominatie voor een midcap jaarverslag (Fornix). Als jurylid was ik betrokken bij de Grand Prix Bedrijfsbladen (Logeion). Grootste uitdaging is nu online en offline herkenbaarheid, verbinding en succes realiseren van merken en organisaties.’ «

Karen Jochems Strategie/content Storytelling2025

‘Ruim 11 jaar werkte ik (native engels) bij Hemels Publishers waar ik voor klanten als AkzoNobel, Bouwfonds, DaimlerChrysler AG, KLM, Philips Business Communications en Toyota relatiemedia ontwikkelde. Sinds 2008 werk ik als zelfstandig relatiemedia- en contentstrategie-specialist en ben nauw verbonden aan het dynamische en vernieuwende Storytelling2025.’ «

Jos Jägers Eindredactie Storytelling2025

Ons flexibele Storytelling2025-team bestaat verder uit illustratoren, tekstschrijvers, journalisten, beeldredacteuren, vertalers, vormgevers, art directors, HTML5-designers, video- en filmmakers, infographicmakers, projectcoördinatoren, fotografen, animatoren, etc.

wij vertellen verhalen van merken en organisaties strategie, content en design voor herkenbaarheid, verbinding en succes

Van identiteit naar storytelling tot reputatie met impact en sales. Storytelling2025 heeft bijna 25 jaar ervaring met content en design. Storytelling2025 vertelt creatieve verhalen van merken, bedrijven en organisaties zoals interne en externe communicatie, duurzaamheid, campagnes, recruitment, etc.

S T O R Y T E L L I N G 2 0 2 5 © 2 0 2 2 210222