communicatie- en ontwerpbureau wij vertellen verhalen van merken en organisaties

strategie, content en design voor herkenbaarheid, verbinding en succes

hoofd marketing en communicatie

feit: 1 miljoen bezoekers per jaar op hollandbovenamsterdam.com impact: bereiken van ± 30 miljoen potentiële bezoekers per per jaar

bezoek holland boven amsterdam

zet in op veranderkracht en leervermogen van jouw bedrijf en medewerkers

samen innoveren

techniek, it, zorg en agri zoeken talent

skills + leren = ander werk

zoek werk, vind talent

voor en door werkgevers in noord-holland noord

samen werken aan duurzaam werkgeverschap

recruitmentcampagne met platform

wereld van mogelijkheden

Shell

Join us, Join Shell

externe communicatie

strategie, concept, design, content

Shell Recruitment zoekt verbinding met de nieuwe generatie ingenieurs. Storytelling2025 realiseerde de campagne en platform Join Us, Join Shell met interviews, video's en nog veel meer verhalen van het dynamische wereldwijde Shell. «

Bekijk onze nieuwste mogelijkheden voor een online platform.

campagne met platform

meimaand filmmaand

Talpa TV en Sanoma Media

Meimaand Filmmaand

externe communicatie

strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 90.000

De jaarlijkse Meimaand Filmmaand is er weer van Veronica TV, Veronica Radio en Veronica Magazine. Ditmaal met science fiction als thema. De campagne wordt weer ondersteund met een verrassend, online, next generation platform van Storytelling2025. Met het programma-overzicht, heel veel trailers en prachtig filmbeeld voor engagement, beleving en impact! «

acupunctuur, massages, retraites, logies

alles om je goed te voelen

lancering en engagement

game of thrones seizoen 6

HBO

Inside HBO

externe communicatie strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 500.000

Inside HBO is een next generation online platform voor de klanten van KPN, Telfort en de fans van HBO. Met extra aandacht voor Vinyl, de nieuwe HBO-serie van Mick Jagger en Martin Scorsese. En natuurlijk de legendarische fantasy-serie Game of Thrones met onder meer Carice van Houten en Max von Sydow. «

design en brandmanagement

wereldwijd eindgebruiker in beeld

huisstijl en interieurinrichting

gerechtsdeurwaarders en incasso

magazines en publicaties in print

art direction (publieks) bladen

duurzaamheidscampagne

bankieren in transitie

herkenbaar en betrouwbaar

kennis voor accountants

vakglossy

positieve push voor onderwijs

In de loop van de jaren heeft Storytelling2025 voor veel merken en organisaties mooie verhalen gerealiseerd. Denk daarbij aan Autoriteit Financiële Markten, ABN Amro, AkzoNobel, bol.com, Daimler Chrysler, De Klerk Vis Niekus, ELLE wonen, Elsevier, Fornix, HBO, werkgeversorganisatie Huis van het Werk, Heinz, IKEA, ING, KNAB Bank, KPN, LEERKRACHT, Libelle, MAGGY, NHN Match, NS, Nieuwe Revu, Politie, Provincie Noord-Holland, Quote Media, Rails, Reed Business, Sanoma Media, Shell, Talpa TV, Unilever, Wegener, Wereldhave, Wolters-Noordhoff/EPN, en nog vele anderen.

‘Wereldwijd binnen 3 meter is er altijd iets van AkzoNobel’ Nieuwe identiteit en jaarverslag

  • strategie, concept en realisatie
  • opdrachtgever: AkzoNobel
  • functie: design / brand manager

‘Samen werken aan duurzaam werkgeverschap’ Werkgevers (35.000 werknemers) in Noord-Holland Noord hebben de focus op gezond rendement en gezonde werknemers in een continu veranderende wereld

  • strategie, concept en realisatie
  • opdrachtgever: werkgeversorganisatie Huis van het Werk
  • functie: hoofd communicatie

‘Join us, Join Shell’ Platform voor recruiting jonge professionals

  • concept en realisatie
  • opdrachtgever: Shell
  • functie: strateeg en creative director

S T O R Y T E L L I N G 2 0 2 5 © 2 0 2 2 210222