
communicatie- en ontwerpbureau voor succesvolle merken en organisaties

Shell
Join us, Join Shell
externe communicatie
strategie, concept, design, content
Shell Recruitment zoekt verbinding met de nieuwe generatie ingenieurs. Storytelling2025 realiseerde de campagne en platform Join Us, Join Shell met interviews, video's en nog veel meer verhalen van het dynamische wereldwijde Shell. «
Talpa TV en Sanoma Media
Meimaand Filmmaand
externe communicatie
strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 90.000
De jaarlijkse Meimaand Filmmaand is er weer van Veronica TV, Veronica Radio en Veronica Magazine. Ditmaal met science fiction als thema. De campagne wordt weer ondersteund met een verrassend, online, next generation platform van Storytelling2025. Met het programma-overzicht, heel veel trailers en prachtig filmbeeld voor engagement, beleving en impact! «
HBO
Inside HBO
externe communicatie strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 500.000
Inside HBO is een next generation online platform voor de klanten van KPN, Telfort en de fans van HBO. Met extra aandacht voor Vinyl, de nieuwe HBO-serie van Mick Jagger en Martin Scorsese. En natuurlijk de legendarische fantasy-serie Game of Thrones met onder meer Carice van Houten en Max von Sydow. «
In de loop van de jaren heeft Storytelling2025 voor veel merken en organisaties mooie verhalen gerealiseerd. Denk daarbij aan Autoriteit Financiële Markten, ABN Amro, AkzoNobel, bol.com, Daimler Chrysler, De Klerk Vis Niekus, ELLE wonen, Elsevier, Fornix, HBO, werkgeversorganisatie Huis van het Werk, Heinz, IKEA, ING, KNAB Bank, KPN, LEERKRACHT, Libelle, MAGGY, NHN Match, NS, Nieuwe Revu, Politie, Provincie Noord-Holland, Quote Media, Rails, Reed Business, Sanoma Media, Shell, Talpa TV, Unilever, Wegener, Wereldhave, Wolters-Noordhoff/EPN, en nog vele anderen.

‘Wereldwijd binnen 3 meter is er altijd iets van AkzoNobel’ Nieuwe identiteit en jaarverslag
- strategie, concept en realisatie
- opdrachtgever: AkzoNobel
- functie: design / brand manager
‘Samen werken aan duurzaam werkgeverschap’ Werkgevers (35.000 werknemers) in Noord-Holland Noord hebben de focus op gezond rendement en gezonde werknemers in een continu veranderende wereld
- strategie, concept en realisatie
- opdrachtgever: werkgeversorganisatie Huis van het Werk
- functie: hoofd communicatie
‘Join us, Join Shell’ Platform voor recruiting jonge professionals
- concept en realisatie
- opdrachtgever: Shell
- functie: strateeg en creative director

S T O R Y T E L L I N G 2 0 2 5 © 2 0 2 3