1/4
  • Pages
  • Editions
01 home
02 strategisch en creatief
03 team
04 contact

communicatie- en ontwerpbureau voor succesvolle merken en organisaties

Strategisch, pragmatisch, creatief en datadriven Jos is weer beschikbaar als (interim) hoofd marketing communicatie of creative director.

meer weten? neem contact op

ontdek, beleef en geniet

bezoek holland boven amsterdam

meer over 'bezoek holland boven amsterdam'

zet in op veranderkracht en leervermogen van jouw bedrijf en medewerkers

samen innoveren

meer over ‘morgen slim werken in nhn’

techniek, it, zorg en agri zoeken talent

skills + leren = ander werk

meer over 'nhnmatch'

zoek werk, vind talent

meer over 'nhn banenfestival'

voor en door werkgevers in noord-holland noord

samen werken aan duurzaam werkgeverschap

meer over 'huis van het werk'

recruitmentcampagne met platform

wereld van mogelijkheden

ga naar 'join us, join shell'

Shell

Join us, Join Shell

externe communicatie

strategie, concept, design, content

Shell Recruitment zoekt verbinding met de nieuwe generatie ingenieurs. Storytelling2025 realiseerde de campagne en platform Join Us, Join Shell met interviews, video's en nog veel meer verhalen van het dynamische wereldwijde Shell. «

Bekijk onze nieuwste mogelijkheden voor een online platform.

demo 2.0

campagne met platform

meimaand filmmaand

ga naar 'meimaand filmmaand'

Talpa TV en Sanoma Media

Meimaand Filmmaand

externe communicatie

strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 90.000

De jaarlijkse Meimaand Filmmaand is er weer van Veronica TV, Veronica Radio en Veronica Magazine. Ditmaal met science fiction als thema. De campagne wordt weer ondersteund met een verrassend, online, next generation platform van Storytelling2025. Met het programma-overzicht, heel veel trailers en prachtig filmbeeld voor engagement, beleving en impact! «

acupunctuur, massages, retraites, logies

alles om je goed te voelen

meer over 'cindy lammers'

lancering en engagement

game of thrones seizoen 6

ga naar 'inside hbo'

HBO

Inside HBO

externe communicatie strategie, concept, design, content aantal bezoekers: 500.000

Inside HBO is een next generation online platform voor de klanten van KPN, Telfort en de fans van HBO. Met extra aandacht voor Vinyl, de nieuwe HBO-serie van Mick Jagger en Martin Scorsese. En natuurlijk de legendarische fantasy-serie Game of Thrones met onder meer Carice van Houten en Max von Sydow. «

design en brandmanagement

wereldwijd eindgebruiker in beeld

meer over 'akzonobel'

huisstijl en interieurinrichting

gerechtsdeurwaarders en incasso

meer over 'de klerk vis niekus'

magazines en publicaties in print

art direction (publieks) bladen

meer over 'sanoma media'

duurzaamheidscampagne

bankieren in transitie

meer over 'ing'

herkenbaar en betrouwbaar

kennis voor accountants

meer over 'reed business'

vakglossy

positieve push voor onderwijs

meer over 'wolters noordhoff / epn'

In de loop van de jaren heeft Storytelling2025 voor veel merken en organisaties mooie verhalen gerealiseerd. Denk daarbij aan Autoriteit Financiële Markten, ABN Amro, AkzoNobel, bol.com, Daimler Chrysler, De Klerk Vis Niekus, ELLE wonen, Elsevier, Fornix, HBO, werkgeversorganisatie Huis van het Werk, Heinz, IKEA, ING, KNAB Bank, KPN, LEERKRACHT, Libelle, MAGGY, NHN Match, NS, Nieuwe Revu, Politie, Provincie Noord-Holland, Quote Media, Rails, Reed Business, Sanoma Media, Shell, Talpa TV, Unilever, Wegener, Wereldhave, Wolters-Noordhoff/EPN, en nog vele anderen.

‘Wereldwijd binnen 3 meter is er altijd iets van AkzoNobel’ Nieuwe identiteit en jaarverslag

  • strategie, concept en realisatie
  • opdrachtgever: AkzoNobel
  • functie: design / brand manager

‘Samen werken aan duurzaam werkgeverschap’ Werkgevers (35.000 werknemers) in Noord-Holland Noord hebben de focus op gezond rendement en gezonde werknemers in een continu veranderende wereld

  • strategie, concept en realisatie
  • opdrachtgever: werkgeversorganisatie Huis van het Werk
  • functie: hoofd communicatie

‘Join us, Join Shell’ Platform voor recruiting jonge professionals

  • concept en realisatie
  • opdrachtgever: Shell
  • functie: strateeg en creative director

S T O R Y T E L L I N G 2 0 2 5 © 2 0 2 3